Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mika1996 | użytkownik

imię i nazwiskoDominika adresRozogi zarejestrowany19.12.2010 @18:55:08 ostatnio na stronie16.11.2017 @14:53:16

Słucham metalu i rocka, uwielbiam czytać książki, jeździć konno i oczywiście rysować

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze612 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~henkraj34    09.11.2011 @20:16:07
Dziękuję za podziw. Jest to dla mnie zaszczyt, ale i trochę żenujące ( z natury jestem skromny). Muszę Ci jednak powiedzieć, że bez bardzo dużego nakładu pracy, sam talent nie ma większego znaczenia.
Serdecznie pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2011-11-09 20:17:42
~henkraj34    09.11.2011 @07:33:28
Rozumiem Twój pogląd i szanuję. Jednak nie uważam jednak, że powinienem dokonywać jakichkolwiek zmian w stosunku do fotografii z KONIA POLSKIGO na której sie wzorowałem.
~henkraj34    07.11.2011 @20:22:16
Bardzo możliwe, że kadr nie taki jak trzeba, ale to jest malarstwo a nie fotografia.
Pozdrowienia
~MiLLi    21.10.2011 @19:19:07
dzieki ;P
gdzies tam moglas go widziec bo bierze udzial w mini wyscigach w Anglii, albo jak go tu wczesniej wstawilam, ale nikt nie skomentowal ;P
~martak92    16.10.2011 @21:09:28
Dzięki
_______
W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca... http://www.youtube.com/watch?v=_BIdIcKahfU&feature=player_embedded
~vivvien    16.10.2011 @16:38:52
dziękuję za opinie,każda dla mnie jest ważna
_______
vivien
~monczura4    28.08.2011 @16:24:02
miło poznać kolejną osobę kochającą konie ^^
_______
In nomine magnae veritas...
~Aliner93    27.08.2011 @20:51:56
miło taki dziki zachód
_______
Raz się żyje moje życie tworzę przez rysunek ,muzyką oddycham,fotografią się dopełniam a malarstwem marzę ----------Alina Zagwocka---------
~madowa    09.08.2011 @11:52:20
Ale ja nic nie mówię. Od tego jest ta strona żeby wypowiedzieć się na temat prac innych użytkowników. Ja po prostu tłumaczę, że nie maluję z pamięci tylko wzoruję się na fotografii
~madowa    08.08.2011 @13:12:07
Ten rysunek był wzorowany na zdjęciu, więc nie może brakować ucha, bo było tylko jedno. Koń ze zdjęcia to Holsztyn, więc ma grubą szyję. Mimo to dzięki i pozdrawiam.
~martak92    03.07.2011 @15:35:19
;] dzięki
_______
W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca... http://www.youtube.com/watch?v=_BIdIcKahfU&feature=player_embedded
~halentino    25.06.2011 @14:40:25
Zapraszam do grupy
Przeciwko wywozowi KONI na Rzeź.

http://www.digart.pl/grupy/15493/Przeciwko_wywozowi_KONI_na_Rzez/

Nie bądźmy obojętni! W końcu jest prawo, które obowiązuje
NAS WSZYSTKICH
~DeNiTy    28.04.2011 @18:06:19
Dzięki.
~czerwonytulipan11    23.04.2011 @13:53:20
wesołych!
~czerwonytulipan11    23.04.2011 @10:18:28
Ma trochę różu na pysku,tylko,że na zdj. nie widać.
~misiekrysuje    16.04.2011 @21:12:27
W sumie to troche wyzej na tej stronce masz tutoriale na oczy, usta i nos tylko musisz kliknac na obrazek oka itp tak jakbys nie zaczaila Pozdro też masz ciekawe prace, nie przestawaj rysowac. Pozdrawiam
~BlackAndBerry    10.03.2011 @17:58:39
ładne prace. dziękuję za komentarz
~andreu    20.02.2011 @21:06:24
bardzo dziękuję za komentarz ] Pozdrawiam
~TylkoKONIE    19.02.2011 @18:45:21
dziękuję :D
zapewne już nie długo widząc po twoich postępach, musisz dużo ćwiczyć i obserwować pracę innych
_______
Nie musisz dziękować na moim profilu, w zamian skomentuj moją pracę
~BrytaneQ    05.02.2011 @15:39:29
wyslalem linka poczta
~eveningbreeze    22.01.2011 @22:13:37
~eveningbreeze    22.01.2011 @22:12:14
już bez przesady ;D
~eveningbreeze    22.01.2011 @22:02:54
hmm. ok
~eveningbreeze    22.01.2011 @22:01:04
dzisiaj moge coś starego dodać co mam na kompie.. może tą mysz jak jej jeszcze nie dodawałam :D
~eveningbreeze    22.01.2011 @21:57:49
nie no spoko :D
myślałam czy nie dodać.. ale sie jeszcze zastanowie.. mam mało digartów.. musze czymś zapchać.. a jak będzie taka ocena jak tej Marylin to sie nie załamie xD
dodam jutro, bo teraz mi sie nie chce fotki robić.. a za skanerem nie za bardzo jestem, bo musze rozmiar zmieniać i się kolor wali
jutro dodam ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt